Díjszabás:
50.000,- Ft nettó rendelési érték felett:- és az összsúly nem éri el a 100kg-ot,
a szállítás ingyenes
- 100kg felett, 30Ft/kg felár a 100kg feletti részre
- 50.000,- Ft nettó rendelési érték alatt:
- |
0-5kg-ig |
1.440 Ft |
- |
5,1-10kg-ig |
1.660 Ft |
- |
10,1-20kg-ig |
2.000 Ft |
- |
20,1-30kg-ig |
2.300 Ft |
- |
30,1-40kg-ig |
2.600 Ft |
- |
40,1-50kg-ig |
2.900 Ft |
- |
50,1-100kg-ig |
4.150 Ft |
Minden a továbbiakban megkezdett 50kg 1.375Ft
A 3 méternél hosszabb termékeknél, valamint 170 cm-nél magasabb és 100 kg-nál nehezebb raklapos szállításra egyedi árazás vonatkozik. Kérjen szállítási ajánlatot kereskedő kollégáinktól.
Az utánvét díja 450 Ft.
Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Sérülések felelősségvállalása:
Az áru sértetlenségéről az átvételkor kell meggyőződni. Minden csomagot emblémás ragasztó szalaggal rögzítünk. Az ragasztó sérülése esetén ellenőrizze a csomag tartalmát! Áruátvétel után, hiány és sérülési panaszokat nem tudunk kivizsgálni.
Amennyiben az áru sérült, a doboz felbontott vagy hiányos:
1. Részleges átvétel: Amikor a felbontott vagy sérült csomagot az ügyfél nem veszi át, de a többit igen. Ebben az esetben az átvételkor kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni, melyen szerepelnie kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmának, illetve a sérülés mértékének. A jegyzőkönyvet a futárnak alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal vissza kell hoznia.
2. Az átvétel megtagadása: Sérült csomag esetén, az árut átvétel nélkül, visszfuvarként vissza kell küldeni. Hiányfelvételi jegyzőkönyv kitöltése és ily módon az áru részleges átvétele esetén a számla teljes összegét ki kell fizetni. A kifizetett számlát a kitöltött jegyzőkönyv alapján maximum 2 napon belül korrigáljuk és a többlet összeget készpénzben vagy utalással visszafizetjük.
A garanciális termékek csomagban történő fogadásának feltételei:
- a szállítási-, illetve postaköltségek a partnereinket terhelik (utánvétes csomagot nem veszünk át)
- a szállítás közben bekövetkezett terméksérülésekért a viszonteladó vállal kockázatot
- a csomagnak lezártnak, tartalmának a szállítási sérülések elkerülése érdekében, biztonságosan kibéleltnek kell lennie
- a csomagnak tartalmaznia kell a csomag tartalmának felsorolását, a termékek garancialeveleinek másolatát és a hiba leírását
Amennyiben a csomag tartalma hiányos vagy sérült, arról az átvételkor jegyzőkönyv készül. A garancia intézése csak a sérülés elismerése, a felelős tisztázása, illetve a hiányzó bizonylatok pótlása után kezdődik meg. Addig, bár a csomagot tároljuk, az nem minősül átvettnek.
A garancia lejárati idejének figyelembevétele a csomag átvételének időpontjában és nem a feladás időpontjában érvényes.
A garanciában cserélt vagy javított termékeket, a következő rendeléskor csomagban elküldjük, vagy személyes megkereséskor adjuk át. A garanciális termék pénzbeli visszatérítését, a rendelés számláján kompenzáljuk.