Áruszállítás

 

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

1.  A szolgáltatást szerződött partnereink vehetik igénybe.
2.  A 14 óráig leadott és visszaigazolt rendeléseket raktárkészletünk erejéig 24-48 órán belül tudjuk teljesíteni.
3.  A 14 órán után leadott rendelések a következő munkanap kerülnek feladásra.
4.  Megrendelés leadható telefonon és webáruházunkon keresztül is, a megrendelésben szerepeljen, küldeményként kéri az áru kiszállítását!
 
A megrendelések számlázása, fizetése:

1. Utalásos partnereink az áruval a megszokott átutalásos számlát kapják.
2. Készpénzfizetéses partnereinknek utánvétes számlát állítunk ki melyet az áru átvételekor kell kifizetni. Az utánvét díja 490Ft.
3. Készpénzes vevőink számára van lehetőség előre utalással kérni a megrendelt árut, ebben az esetben 14 óráig meg kell érkeznie a számla ellenértékének, egyéb esetben nem áll módunkban a csomagot elindítani.
 
Díjszabás:
  • 100 000Ft nettó rendelési érték felett és amennyiben az összsúly nem éri el a 100 kg-ot, a szállítás ingyenes.
  • 100 000Ft nettó rendelési érték alatt 1 800Ft.

100kg feletti csomagok raklapos szállításnak minősülnek melynek díja 12 000Ft.

Biztonságtechnikai termékek megrendelése esetén:

  • 50 000Ft nettó rendelési érték alatt 1 800Ft.
  • 50 000Ft nettó rendelési érték felett ingyenes.

Biztonságtechnikai terméknek minősül minden, a webáruházunkban biztonságtechnika kategória alatt lévő cikk.

 
A nagyméretű, nem görgősorozható termékek pl. rackszekrények, projektorvásznak, nagyobb kijelzők, ipari szünetmentesek esetén kérjen kereskedőjétől egyedi szállítási ajánlatot.
Minden kiszállítás kézhezvételekor lehetőség van a garancia időn belüli termékek ingyenes visszaszállíttatására, ezt kérjük jelezzék előre a megrendelés leadásakor.
 
Az utánvét díja 490Ft.
Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!

Sérülések felelőségvállalása:
Az áru sértetlenségéről az átvételkor kell meggyőződni. Áruátvétel után, hiány és sérülési panaszokat nem tudunk kivizsgálni.
 
Amennyiben az áru sérült, a doboz felbontott vagy hiányos:
1. Részleges átvétel: Amikor a felbontott vagy sérült csomagot az ügyfél nem veszi át, de a többit igen. Ebben az esetben az átvételkor kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni, melyen szerepelnie kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmának, illetve a sérülés mértékének. A jegyzőkönyvet a futárnak alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal vissza kell hoznia.

2. Az átvétel megtagadása: Sérült csomag esetén, az árut átvétel nélkül, visszfuvarként vissza kell küldeni. Hiányfelvételi jegyzőkönyv kitöltése és ily módon az áru részleges átvétele esetén a számla teljes összegét ki kell fizetni. A kifizetett számlát a kitöltött jegyzőkönyv alapján maximum 2 napon belül korrigáljuk és a többlet összeget készpénzben vagy utalással visszafizetjük.
 
A garanciális termékek csomagban történő fogadásának feltételei:

- a szállítási-, illetve postaköltségek a partnereinket terhelik (utánvétes csomagot nem veszünk át) 
- a szállítás közben bekövetkezett terméksérülésekért a viszonteladó vállal kockázatot 
- a csomagnak lezártnak, tartalmának a szállítási sérülések elkerülése érdekében, biztonságosan kibéleltnek kell lennie 
 
Amennyiben a csomag tartalma hiányos vagy sérült, arról az átvételkor jegyzőkönyv készül. A garancia intézése csak a sérülés elismerése, a felelős tisztázása, illetve a hiányzó bizonylatok pótlása után kezdődik meg. Addig, bár a csomagot tároljuk, az nem minősül átvettnek.
A garancia lejárati idejének figyelembevétele a csomag átvételének időpontjában és nem a feladás időpontjában érvényes.
A garanciában cserélt vagy javított termékeket, a következő rendeléskor csomagban elküldjük, vagy személyes megkereséskor adjuk át. A garanciális termék pénzbeli visszatérítését a rendelés számláján kompenzáljuk.
© 2015-2025 Cédrus Számítástechnikai Kft. Minden jog fenntartva. Készítette: Vision-Software Octopus 8 ERP, Integrált Vállalatirányítási és Ügyviteli Rendszer