Díjszabás:
- 100 000Ft nettó rendelési érték felett és amennyiben az összsúly nem éri el a 100 kg-ot, a szállítás ingyenes.
- 100 000Ft nettó rendelési érték alatt 1 800Ft.
100kg feletti csomagok raklapos szállításnak minősülnek melynek díja 12 000Ft.
Biztonságtechnikai termékek megrendelése esetén:
- 50 000Ft nettó rendelési érték alatt 1 800Ft.
- 50 000Ft nettó rendelési érték felett ingyenes.
Biztonságtechnikai terméknek minősül minden, a webáruházunkban biztonságtechnika kategória alatt lévő cikk.
A nagyméretű, nem görgősorozható termékek pl. rackszekrények, projektorvásznak, nagyobb kijelzők, ipari szünetmentesek esetén kérjen kereskedőjétől egyedi szállítási ajánlatot.
Minden kiszállítás kézhezvételekor lehetőség van a garancia időn belüli termékek ingyenes visszaszállíttatására, ezt kérjük jelezzék előre a megrendelés leadásakor.
Az utánvét díja 490Ft.
Áraink az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Sérülések felelőségvállalása:
Az áru sértetlenségéről az átvételkor kell meggyőződni. Áruátvétel után, hiány és sérülési panaszokat nem tudunk kivizsgálni.
Amennyiben az áru sérült, a doboz felbontott vagy hiányos:
1. Részleges átvétel: Amikor a felbontott vagy sérült csomagot az ügyfél nem veszi át, de a többit igen. Ebben az esetben az átvételkor kárfelvételi jegyzőkönyvet kell felvenni, melyen szerepelnie kell az átvett és a visszaküldött csomagok részletezett tartalmának, illetve a sérülés mértékének. A jegyzőkönyvet a futárnak alá kell írnia és egy példányát, a sérült csomaggal vissza kell hoznia.
2. Az átvétel megtagadása: Sérült csomag esetén, az árut átvétel nélkül, visszfuvarként vissza kell küldeni. Hiányfelvételi jegyzőkönyv kitöltése és ily módon az áru részleges átvétele esetén a számla teljes összegét ki kell fizetni. A kifizetett számlát a kitöltött jegyzőkönyv alapján maximum 2 napon belül korrigáljuk és a többlet összeget készpénzben vagy utalással visszafizetjük.
A garanciális termékek csomagban történő fogadásának feltételei:
- a szállítási-, illetve postaköltségek a partnereinket terhelik (utánvétes csomagot nem veszünk át)
- a szállítás közben bekövetkezett terméksérülésekért a viszonteladó vállal kockázatot
- a csomagnak lezártnak, tartalmának a szállítási sérülések elkerülése érdekében, biztonságosan kibéleltnek kell lennie
Amennyiben a csomag tartalma hiányos vagy sérült, arról az átvételkor jegyzőkönyv készül. A garancia intézése csak a sérülés elismerése, a felelős tisztázása, illetve a hiányzó bizonylatok pótlása után kezdődik meg. Addig, bár a csomagot tároljuk, az nem minősül átvettnek.
A garancia lejárati idejének figyelembevétele a csomag átvételének időpontjában és nem a feladás időpontjában érvényes.
A garanciában cserélt vagy javított termékeket, a következő rendeléskor csomagban elküldjük, vagy személyes megkereséskor adjuk át. A garanciális termék pénzbeli visszatérítését a rendelés számláján kompenzáljuk.