Garanciális ügyintézés

 

E-mail: garancia@cedrus.hu
Telefon:   
(06-1) 450-2319
 

Minden általunk kiállított számlához mellékelünk vele megegyező sorszámú
garancialevelet, melyen szerepelnek a termékek megnevezései-, egyedi
azonosító számaik-, illetve a rájuk vonatkozó jótállás (garanciaidő).

Garanciális ügyintézés elsősorban a Weboldalunkon történő HIBA
lejelentéssel lehetséges az alábbiak szerint:

 
Partner menü/RMA menü pont alatt a sorozatszám vagy a bizonylatszám
beírása után kikeresi az adott terméket a rendszerünk, majd a hibát az adott
termék neve után szereplő "Lejelent" gomb lenyomása után megjelenő oldalon
rögzítheti.
A Hiba típusának a kiválasztása után megjegyzést is fűzhet az adott RMA rögzítéséhez.
 
 
Fontos hogy a visszahozott termék eredeti csomagolásban legyen leadva a cégünk telephelyén a szervizben. Cégünk csak az
egyes alkatrészek bevizsgálását vállalja, komplett konfigurációk tesztelését nem.
 
Bizonyos termékeinkhez külön jótállási jegyet biztosítunk (nem az általunk kibocsátott számlasorszámmal megegyező garancialevél).
Ezen termékek esetén a jótállási jegyen feltüntetettek a mérvadóak (jótállási feltételek, szerviz címe, jótállási idő, stb.), valamint
garanciális meghibásodás esetén értelemszerűen a terméket a jótállást vállaló szerviz címére kell eljuttatni nem a
Cédrus Kft. szervizébe.

A garanciális javítást szervizünk maximum 30 nap alatt köteles elvégezni.

A javítás aktuális állásáról a szervizes kollegáinktól telefonon vagy a weboldalunk RMA menü pontja érdeklődhet.

Nem rendeltetésszerűen használt illetve fizikai sérülést szenvedett termékek esetén a garancia nem érvényesíthető-, megszűnik.

Szerviz nyitvatartás: Hétfő-Csütörtök 8.00-16.30
 
 
 

 

© 2015-2024 Cédrus Számítástechnikai Kft. Minden jog fenntartva. Készítette: Vision-Software Octopus 8 ERP, Integrált Vállalatirányítási és Ügyviteli Rendszer